Returnering
RETURPOLITIK
Vi er stolte over å kunne tilby kvalitetsprodukter for å hjelpe deg å skape din egen Stretch Further-opplevelse. Vi forstår også godt at det ikke alltid går som planlagt.
Hvis du av en eller annen grunn ikke er helt fornøyd med kjøpet ditt, tilbyr vi gratis retur, forutsatt at produktet er nytt, i sin originale emballasje og alle fysiske merkelapper er festet til produktet. Vår returpolitikk er 45 dager fra kjøpsdatoen. Hvis returperioden er utløpt, kommer vi ikke til å kunne tilby deg en retur og bytte.
For å gjøre julehandelen enklere kan kjøp gjort mellom 5. november og 1. desember returneres frem til 15. januar. Våre vanlige returvilkår gjelder.
Klikk på knappen nedenfor for å starte en returnering:
PRODUKTETS STAND VED RETUR
Du er naturligvis velkommen til å prøve produktet på, men vi godtar ikke returvarer hvis det returtnerte produktet ikke er i ny tilstand, ikke er i sin originale emballasje, mangler noen av de fysiske merkelappene, lukter parfyme eller annen sterk lukt, har vært utsatt for røyk, har blitt vasket, har vært i forbindelse med dyr eller perls, ikke er pakket ordentlig eller forsvarlig for retur, har åpne sømmer eller blitt endret eller modifisert på noen som helst måte.
Av helse- og hygienemessige årsaker kan boxershorts og sokker kun returneres i ny stand og i uåpnet og originalemballasje.
BYTTE
Vi tilbyr ikke direkte bytte. Hvis du ønsker å bytte et produkt, må du derfor returnere produktet og legge inn en ny bestilling på nettisden vår.
RETURNERING TIL BUTIKK
For øyeblikket er det dessverre ikke mulig å returnere produkter som er kjøpt online på shapingnewtomorrow.no i våre fysiske butikker.
Retur av produkter kjøpt i fysiske butikker aksepteres kun i samme land som produktet ble kjøpt.
RETUR AV PRODUKTER MED FEIL
I de sjeldne tilfellene du mottar et defekt produkt, beklager vi ulempene dette medfører. Ta kontakt med kundeservice så snart du oppdager problemet, så hjelper de deg videre. Vårt kundeserviceteam er her for å hjelpe deg gjennom hele returprosessen.
REKLAMASJON
Ved reklamsjon i forbindelse med produktfeil ber vi deg om å gå inn på vår reklamasjonsportal, hvor du enkelt kan registrere din reklamsjon. Klikk her, og følg instruksjonene. Vi gjennomgår din reklamasjon innen 3 virkedager for å sikre en rask løsning på problemet.
SÅNN RETURNERER DU
Ønsker du å gjøre en kostnadsfri retur? Klikk på knappen nedenfor for å komme til returportalen vår:
Hvis du har noen spørsmål eller hvis det oppstår noen problemer i forbindelse med returneringen, ber vi deg vennligst om å kontakt oss og vi hjelper deg med glede.